torstai 20. maaliskuuta 2008

Muse - Starlight

Nnoniiin pääsen taas avautumaan jess. Ensimmäiseks haluun kertoo sen, et mua ei enää vituta se yks miespuolinen henkilö kovin paljoa, olkaa siis kaikki ylpeitä musta! Toivottavasti ette kukaan joudu kokemaan samanlaista, TRUST ME! Pysykää poissa sen olosista pojista niin pääsette paljon vähemmällä
Hmm, mitäs sitten. Vieläkin oon kipeenä, kuumetta ei kyllä oo enää, onneks. Oon vaan ollu koneella ja kattonu tv koko päivän, sil aikaa ku vanhemmat oli koeajaa uusii autoi ! Joita en kyllä varmaan pääse ees koskaa ajaa ku en saletisti pääse ees inssii läpi :D feilaan salee parkkeeraamises joka kerta.
Koht alkaa salkkarit jess ! Ainii ja pitäs pakatakki tänää, huomen lähetää serkun luo vlopuks, ei olla nähty sitte kesän, jos oikein muistan? SAA OIKASTA JOS OON VÄÄRÄSSÄ. Huoh, ei mitää hajuu mitä pitäs ottaa mukaa eikä mitää. En jaksais ees lähtee kipeenä :< mut toisaalt en oo kyl jäämäs jumittaa yksin himaan. joo blaa en jaksa kyl nyt kirjottaa ei oo sellane fiilis, jatkan varmaa joskus illemmal ku keksin jotai ihanaa kirjotettavaa. JEEJE ------------------- JOO VITTU :D alko vituttaa iha urakal taas, se yks tietty henkilö :D vittu ku meni pilaa mun koko elämän ssaaatana. Ainaki vähäks aikaa. Hajottaa tollaset ihmiset niin paljon et ei mitään rajaa.

Ei kommentteja: